Nejprodávanější knihy - říjen 2022
média a komunikace

Akademické svobody ve věku konformity
Tato provokativní kniha sleduje zánik akademických svobod v kontextu měnících se představ o účelu univerzity a povaze vědění a je výzvou a voláním do zbraně za sílu akademického myšlení.
média a komunikace
Ukázky

Akademické svobody ve věku konformity

329 Kč
Co je to archeologie médií?
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií.
média a komunikace

Co je to archeologie médií?

491 Kč
Vyváženost ve vysílání
Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu jednostranně zvýhodňována žádná politická strana.
média a komunikace

Vyváženost ve vysílání

269 Kč
Konec marketingu
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují?
média a komunikace

Konec marketingu

314 Kč
Pandemie: anatomie krize
(1x)
První vlnu pandemie Česko zvládlo. Jenže pak přišly další… Třicet tisíc obětí, přeplněné nemocnice, zavřené školy, sporná politická rozhodnutí.
média a komunikace

Pandemie: anatomie krize

539 Kč
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami
Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby.
média a komunikace

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami

239 Kč
Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace

Minimum akademického bontonu

80 Kč
Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)
Kniha čtenářům představuje velmi kontroverzní téma mediálního pokrytí jaderného testování a jeho vliv na americkou společnost čtyřicátých, padesátých a šedesátých let dvacátého století.
média a komunikace

Nukleární společnost ve Spojených státech amerických (1945-1964)

230 Kč
Rozmluva a usuzování
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat.
média a komunikace

Rozmluva a usuzování

62 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

287 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 21 položek
<< < 1 2 3 > >>