Kdo si hraje, nezlobí. V tomto čísle najdete spoustu návodů na skvělé hry ve skupině, ve dvou i pro jednoho. Naučíte se hrát Šibenici i Maroko, stavět domácí bunkr a vyrábět vlastní křídy a modelínu.
Vypravíme se na druhou stranu zeměkoule za prapodivnou faunou do Austrálie a na Nový Zéland, prozkoumáme maorská tetování a najdeme 10 rozdílů v Sydney.
Norbert Schmidt: Východní Německo - země blízká a neznámá
Julia Knop: Diakonická církev v podmínkách diaspory
Už zde nejsou žádné posvátné duby, které bychom mohli jako svatý Bonifác pokácet!
Od tohoto čísla začínají vycházet v komiksovém magazínu velké příběhy na pokračování. Jako první startuje Rex Mundi - první díl mysteriózního thrilleru ve stylu Šifry mistra Leonarda odehrávajícího se v alternativní Evropě začátku 20. století.
Časopis profiluje historickou geografii jako obor se širokým spektrem témat, metod a pramenů. Sleduje nové náměty a perspektivy historickogeografického výzkumu i rozpracované projekty historické geografie.