Nejprodávanější tituly - listopad 2022

Vzduch je naše moře - 24%
Publikace si dává za cíl zmapovat komiksovou formou osudy lidí, kteří se zasloužili o rozvoj našeho letectví. Osudy jednotlivých aktérů jsou vždy doplněny historickým úvodem do děje.

Vzduch je naše moře

Debaty bez cenzury 2
Kniha přináší sepsané záznamy z inspirativních debatních Clubů J. E. Purkyně moderovaných Pavlínou Wolfovou, Romanem Šmuclerem, Štěpánem Svačinou a dalšími.

Debaty bez cenzury 2

Einstein - Kvantové salto - 11%
Neklidná inteligence Alberta Einsteina ho přivedla k přemýšlení o nejzásadnějších tématech, které vesmír nabízí, jako jsou světlo, čas, hmotnost, energie a další.

Einstein - Kvantové salto

Život na uzdě - 11%

"Poznávat svět kolem nestačí: musíme poznat i sami sebe"

Žijeme v éře paradoxů: zatímco společnost bohatne, my lidé nejsme šťastnější. Psychických problémů přibývá a mnozí z nás hledají úlevu tam, kde není. Co se to s námi vlastně děje?

Život na uzdě

Vědci, vynálezci a podnikatelé v Českých zemích - 11%
Tomáš Baťa, Václav Klement, Emil Kolben, František Křižík, Emil Škoda. Všichni jsme ta jména někdy slyšeli. S plody práce těchto významných vynálezců, podnikatelů, průmyslníků se setkáváme v každodenním životě.
věda, technika, medicína

Vědci, vynálezci a podnikatelé v Českých zemích

Nemoc není za trest, zdraví není za odměnu - 11%
Když Jitka Abrahámová v roce 1966 promovala, byla onkologie nejméně probádaným oborem lékařství a většina pacientů na rakovinu umírala.
věda, technika, medicína

Nemoc není za trest, zdraví není za odměnu

Afrika – náhody a jiná dobrodružství - 20%

Život není to co chceme, ale to co máme. V 19 kapitolách rekapituluje autor, lékař a univerzitní učitel, události, které náhodným a nečekaným způsobem zasáhly do jeho života, zavedly ho do mnoha zemí světa, přinesly někdy neobvyklý nápad nebo impulz

věda, technika, medicína

Afrika – náhody a jiná dobrodružství

Debaty bez cenzury

Debaty bez cenzury

Paní Curieová - 11%
Životopis, jehož autorkou je dcera Skłodowské Eve, není jen popisem její vědecké dráhy, ale také pohledem zevnitř, plastickým vylíčením celé osobnosti této výjimečné ženy, jejích nadějí i zklamání, radostí i bolesti.

Paní Curieová

Pasteur - Mikrobiální revoluce - 20%
Louis Pasteur je považován za otce klinické mikrobiologie a imunologie. Objevil vakcíny proti vzteklině a sněti slezinné. Životopisný komiks popisuje Pasteurovy počátky jako studenta, jeho další studia i jeho obavy. Zachycené jsou také chemické experimenty, které pak vědce vedly k rozvoji jeho teorií a lékařských objevů na nich založených.

Pasteur - Mikrobiální revoluce