Kniha, kterou právě držíte v ruce, je určena všem nadšencům programování mikrokontrolerů. Těm, kteří mají zájem posunout se od 8bitových čipů (AVR, PIC, Arduino) k 32bitovým kontrolerům s jádrem ARM.
Aktuální myšlení o počítačových hrách jako kulturním fenoménu. Seriózní výzkum počítačových her, chápaných už ne pouze jako společenská hrozba, ale primárně jako nový kulturní fenomén, se zrodil v posledních patnácti letech.
S touto knihou budete sledovat dramatický vývoj kyberkultury od zrodu kyberpunku, přes vznik globální sítě až po dnešní dobu postfaktickou využívající internet k marketingovým účelům, propagandě a šíření dezinformací.
Chcete začít programovat mikrokontroléry ATmega? Nenašli jste zatím publikaci, která by vše vysvětlila jednoduše od úplných základů? Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí nevyžaduje žádné dřívější zkušenosti s programováním.
Kniha o programovaní v jazyku Java (v současnosti nejpoužívanějším jazykem pro tvorbu rozsáhlých programů a aplikací) je určena především začátečníkům.