Franku Cottonovi, požitkáři, jenž vyčerpal veškeré možnosti zábavy v této realitě, se podařilo odhalit tajemství Lemarchandovy kostky, bájného hlavolamu, který otevírá dveře k absolutním rozkoším jiných sfér.
Území ruského klastru se otřásá pod nohama pochodujících vojsk. Rozhněvaní bohové zachmuřeně shlíží z nebes. Sítě tajných služeb se do sebe zaklínily jako smečky psů v zuřivé rvačce. Statisíce rozumných bytostí se vesele řežou navzájem.
Na ospalém anglickém venkově, na úsvitu viktoriánské éry, žije si městečko Zeď svůj poklidný život. Zeď, trochu zvláštní jméno pro vesnici. Ta naše je dostala podle impozantní kamenné ohrady, která ji odděluje od přilehlé louky.
Zar a Čára našli přísady do lektvaru, kterým se lze zbavit jezinek, a jezikrál je už volá ke Ztracencovu jezeru. Oni však nejdřív musí lektvar smíchat v Poháru druhých šancí…
Povídky sebrané v Mrknutí obrazovky sestávají z vpádů
sekundárních světů do toho našeho. První povídku, Kšeft v Hádu, Pratchett napsal,
když mu bylo třináct!
Magie artušovských legend ožívá v urban fantasy hitu z americké univerzity!
Šestnáctiletá Bree hledá po smrtelné autonehodě své matky únik před bolestí. Rezidenční program na Severokarolinské univerzitě vypadá jako skvělé útočiště...