Kniha se zabývá problematikou újmy, škody a odpovědnosti za škodu, včetně stanovení ušlého a hypotetického ušlého zisku pro Českou i Slovenskou republiku. V primární – teoretické části – se nachází aspekty tvorby odpovědnosti za škodu.
Druhé vydání publikace se nově věnuje využití scénářů budoucnosti pro tvorbu variant strategie a pro volbu nejvhodnější varianty z hlediska rizik i příležitostí budoucího vývoje.
Proč to někomu v podnikání jde a někomu ne? Co je třeba pochopit a co ovládnout, aby vám firma taky šlapala jako hodinky? Kniha Umění realizace se zaměřuje na proces podnikání od motivace podnikatele až po škálování firmy s pomocí technologií.
Knížka je určena všem běžným investorům a klientům finančních institucí, kteří hledají praktický návod, jak vhodně sestavit a udržovat své investiční portfolio. Ocení ji také finanční poradci a studenti ekonomických oborů.
Před třiceti lety se v tehdejším československém bankovnictví začaly používat první platební karty a s nimi také první dva bankomaty. Snad si to dnes uvědomuje málokdo, ale pro dosavadní platební formy to byla revoluce v oboru, ...
Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.