Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka - prosinec 2022
média a komunikace

Rozumět televizi
Lucie Králová přináší unikátní kritickou reflexi vnitřního života České televize v oblasti dramaturgie dokumentárního filmu. Ukazuje, jak aktéři v televizi chápou dramaturgii a žánr, jaké představy mají o divácích i autorech a jak „rozumějí televizi“
média a komunikace

Rozumět televizi

735 Kč
Svoboda projevu - 44%
(1x)
Od antického myslitele Sokrata, přes osvícenského filozofa Spinozu, bojovnici za lidská práva Eleanor Rooseveltovou či našeho Václava Havla až po moderní aktivisty.
média a komunikace

Svoboda projevu

416 Kč
234 Kč
V síti dezinformací
Ústřední témata knihy jsou šíření dezinformací v online prostředí a psychologie davu.
média a komunikace

V síti dezinformací

89 Kč
Jak vzpomínáme na normalizaci

Má být škola hlásnou troubou „politicky korektní paměti“? Jakou paměť má reprodukovat? A má vůbec nějakou reprodukovat? Jaká by měla být její pozice ve stále intenzivnějších kulturních válkách?

média a komunikace

Jak vzpomínáme na normalizaci

270 Kč
O televizi
Svazek zahrnuje autorovy práce na dané téma z let 1956–2015 – eseje, příspěvky přednesené na kongresech i novinové články.
média a komunikace

O televizi

448 Kč
Tohle není propaganda
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace

Tohle není propaganda

268 Kč
Jak opravit budoucnost
(1x)
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom se opět mohli těšit.
média a komunikace

Jak opravit budoucnost

313 Kč
Rivalové, zázraky i podrazy
Spojení televize a vrcholového sportu vytvořilo specifický a velmi vlivný žánr populární kultury. Vytváření sportovních příběhů, které je pro současná média typické, je zároveň snahou vtisknout těmto narativům trvalejší a ucelenější podobu.
média a komunikace

Rivalové, zázraky i podrazy

268 Kč
Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018
Média utvářejí současný obraz o křesťanských církvích i jemně formují přístup publika, zároveň odrážejí stav společnosti a jejích postojů k náboženství. Jakým způsobem dnes sdělují křesťanské hodnoty a principy, jak komunikují s věřícími?
média a komunikace

Obraz katolické církve v českých a slovenských médiích v letech 2015-2018

162 Kč
Pandemie: anatomie krize
(1x)
První vlnu pandemie Česko zvládlo. Jenže pak přišly další… Třicet tisíc obětí, přeplněné nemocnice, zavřené školy, sporná politická rozhodnutí.
média a komunikace

Pandemie: anatomie krize

539 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 31 položek
<< < 1 2 3 4 > >>