První svazek sesbíraných Magických esejí obsahuje téměř výhradně nové texty, včetně článků o metafyzicko-prehistorickém pojetí tzv. Zlatého věku, virtuálním světě coby hypotetické jedenácté sefiře (submalchutu).
Hledáme, co nelze nalézt, a ve šťastných chvílích nacházíme, co nelze hledat. Snadno by se dalo mluvit o spiritualitě, nebo dokonce o mystické zkušenosti, především jsme však sbírali příběhy vnitřní proměny.
Spandakárika, „Tantrická píseň božské pulzace“ je považována za dílo, jež předal přímo pán Šiva světci Vasuguptovi na hoře Kailás. Vasuguptův žák, světec Kšémarádža, nazývá ve svém komentáři těchto dvaapadesát veršů srdcem Mahámudry.
Undiny jsou vodní elementálové a duchové vodního světa. Objevují se v ústních tradicích, v historické literatuře a v mytologii a k jejich pojmenování se často používají i další jména: mořské panny, selkie, sirény.
Vizuální hostina uměleckých děl poučených a inspirovaných duchovními směry, magickými technikami a zážitky z jiného světa. Mystické a okultní praktiky sahají celá staletí do minulosti a od dob osvícenství jsou tvůrci představ přitahování k esoterice.
Vyzpívej svou duši zpátky domů.
Najdi svůj hlas a skutečný osud.
Cítíte-li se vzdáleni svému přirozenému světu, uvězněni materiální společností, a hledáte význam a smysl svého života, odpověď vám může poskytnout moudrost šamanů.