Chtěli byste, aby vaše dítě zvládalo běžné činnosti bez odmlouvání a vztekání? Unavuje vás, že své dítě neustále usměrňujete a ono stejně neposlouchá? Co to zkusit jinak: s menší námahou a lepším výsledkem!
Jednoduché omalovánky pro malé děti jsou uzpůsobené jejich věku a mohou sloužit jako první seznámení s vybarvováním. Nalepování samolepek a barvení detailů napomáhá rozvíjet jemnou motoriku a základní koordinaci rukou a očí.
Ideální, a tedy bezchybní rodiče neexistují. Naštěstí děti jsou až do puberty velmi shovívavé a mají své rodiče rády, přestože jim občas nekoupí zmrzlinu, nedovolí jim hrát na mobilu, nutí je mýt se, čistit si zuby a chodit brzy spát.
Kniha nabízí nové náměty pro vedení pohybových aktivit – metodický zásobník cviků pro nácvik a rozvoj pohybových dovedností, zásobník pohybových her a pohádkových cvičení.
Třetí vydání úspěšné knihy, která citlivě provádí těhotenstvím, porodem, šestinedělím a kojením, který nabízí ověřené praktické návody, jak v těchto obdobích využít bylinek, homeopatických přípravků a éterických olejů.
Nové vydání příběhů jedné z nejoblíbenějších postaviček českých dětí, Ferdy Mravence, líčí trampoty sympatického všeuměla s puntíkovanou kravatou v otroctví!
Publikace Kognitivní činnosti v předškolním vzdělávání je metodickou příručkou, která se věnuje rozvíjení poznávacích (kognitivních) procesů a řeči u dětí předškolního věku.
Všechny děti jednou určitě svému nejbližšímu dospělákovi položí zvídavou otázku: A jakpak se dostalo to miminko mamince
do bříška? Neošívejte se rozpaky, přestaňte rudnout a hledat
vytáčky. ..
V této knize naleznete mnoho úkolů a cvičení, které jsou zaměřené na děti předškolního věku. Odklápěcí okénka a výsuvné části procvičí i jemnou motoriku.
Kniha je dělena do deseti celků podle deseti školních měsíců a podle deseti stromů. Jednotlivé stromy jsou v knize rozpracovány do témat tak, aby vždy naplnily všechny oblasti RVP.
Účinná řešení pro nejčastější situace, které vás s dětmi čekají od miminek až po jejich samostatnost. Ověřeno rodinou, kterou prošlo 30 dětí v různých životních situacích a zdůvodněno současnými poznatky o fungování mozku.
Tato publikace neopakuje teoretické výčty definic předchozích autorů, ale čtivou formou ukazuje cestu k efektivnímu praktickému vyučování. Výukové metody a aktivity jsou vybrány a popsány tak, aby byly použitelné pro všestranné použití.
Kniha potěší učitele a vychovatele volající po širší nabídce kolektivních herních aktivit s netradiční, ale oblíbenou pomůckou – padákem. Nabízí na padesát her s padákem a v poslední kapitole je doplněna hrami se stuhami a šátky.