This book explores gaps in communication, the boundaries of photography and language, and their interconnection in light of the fact that image and language are often complementary.
Fotografie jako bytostně hraniční fenomén osciluje na hranici pomíjivého a trvalého, dynamického a statického, zjevného a skrytého, vědy a magie, pravdy a fikce, dokumentu a monumentu, informace a věci.
Kniha představuje světově proslulá fotografická díla české avantgardy 20. let minulého století v kontrastu s tvorbou nejoriginálnějších současných českých a v Česku žijících slovenských autorů z konce minulého století.
Fotografická mozaika momentek ze života Václava Havla... Havel, jak ho nikdy neuvidíte, ale jak si ho po prohlédnutí téhle knížky dokážete představit. — Havel v bazénu, vychutnávající trochu fyzické relaxace před dalším dnem nekonečných setkání, ...
Jde o sérii „dokumentárních fotografií“ minimalistických objektů nebo přesněji řečeno předmětů, které se jim podobají a které vznikaly během sedmi let v průběhu autorových cest po různých částech světa – Evropy, Asie, Ameriky…
Čtenářům se v této knize dostává do rukou mnohostranný portrét Josefa Sudka a jeho díla, tvořený jeho vlastními slovy, zachycený očima jeho nejbližších přátel i z odstupu uměnovědné reflexe. Kniha je doplněna ediční poznámkou a jmenným rejstříkem.