Proč potřebuje tuto knihu? Knížka dítěti ukáže, jak zvládat náročné situace a jak si poradit s tím, že se mu něco nelíbí a má na něco vztek. Nejde o to nepříjemné emoce potlačovat, ale najít cestu, jak se s nimi vypořádat a přitom neublížit ostatní
Který slon je malý a který velký? Ukaž, který košík je plný a který prázdný. Která housenka je krátká a která dlouhá? Řekni, co je prázdné a co plné. Ukaž, která myška je vysoko a která nízko. Dolep samolepky na správná místa.
Kniha poskytuje základní úvod do studia předškolní pedagogiky jako hlavního studijního oboru na středních a vyšších odborných školách pedagogického směru.
Procvič si tahy. Procvič si čáry. V tomto pracovním sešite najdete spoustu cvičení od těch úplně nejjednodušších až po ty složitější na procvičování tahu, čar a psaní písma. Sešit je určen pro děti z prvních tříd.
Barevná kniha pro děti od 6 let nabízí rozmanité kreslené a slovní hlavolamy různých obtížností, při nichž se mohou malí školáci zabavit, ukrátit si dlouhý čas, ale také strávit veselé chvilky společně s rodiči či kamarády.
Barevná kniha pro děti od 4 let nabízí rozmanité kreslené hlavolamy různých obtížností, při nichž se mohou předškoláci zabavit, ukrátit si dlouhý čas, ale také strávit veselé chvilky společně s rodiči. Čeká na ně 122 zábavných hádanek, omalovánek a rébusů.
Základní učební text je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s důrazem na současné pedagogické ideje, trendy i vědění.
Kniha zkušené psycholožky vás naučí, jak pomoci dětem ve věku od pěti do deseti let s řešením jejich problémů. Klíčové téma příručky je navázání důvěrného vztahu mezi rodičem a dítětem a práce s dětskou představivostí.
Aby se vaše dítě naučilo správně a úhledně psát, je nutné rozvíjet jemnou motoriku ruky od útlého věku. Tato kniha obsahuje soubor různých zábavných cvičení pro malé děti se zajímavými úkoly pro procvičování ruky.
Publikace odpovídá na otázky, které slýchá většina odborníků zabývajících se patologickým chováním dětí a mládeže: "Co se s dnešními dětmi děje, že jsou takové?".