Pracovní sešit „Č Š Ž - C S Z“ – další díl z řady pracovních sešitů zaměřených na hravé procvičování výslovnosti a vyjadřovacích dovedností – slovní zásobu, tvoření vět, tvarosloví a současné rozvíjení motoriky mluvidel, ruky = grafomotoriky, logi
Učební text Metodologie a logika výzkumu v hudební pedagogice je určen studentům hudební výchovy všech typů studia na pedagogických fakultách a doktorandům v oboru hudební teorie a pedagogika.
Aktualizovaná publikace renomovaného českého autora objasňuje podstatu klasického (kvantitativního) pedagogického výzkumu. Analyzuje jeho základní fáze, informační zdroje a také jeho výhody i nevýhody.
Osoby s poruchou autistického spektra mají obtíže s vnímáním smyslových podnětů. Často se cítí odstřiženi od reality a přetíženi, což se promítá v jejich chování.
Tyto pracovní listy jsou zábavnou čítankou, určenou dětem, které při běžné výuce čtení v první třídě nezvládly plynulé čtení otevřených slabik a slov z nich složených a které čtou bez porozumění.
Publikace je určena především rodičům, kteří výchovu svých dětí berou vážně. Rodičům, kteří jsou ochotni nad svými výchovnými metodami uvažovat, popřípadě je i přehodnocovat. Těm, kteří mají zájem o vlastní sebereflexi, a to nejen z pohledu rodičovské role.
Pojďme se společně rozepsat na žánrech, které mladé čtenáře baví. Ať už je to fantasy plné draků, magických předmětů a vrtošivých bohů nebo sci-fi, ve kterých se létá vesmírnými loděmi či ve vznášedlech, cestuje časem a vyjednává s roboty.
Každý chceme mít kamarády. K tomu, abychom si je dokázali najít a udržet, potřebujeme umět spoustu důležitých věcí – naslouchat, dělit se, pomáhat, soucítit, nesoutěžit, ale spolupracovat…