Kniha ukazuje specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací a neziskových organizací.
Pokud alespoň trochu sledujete zprávy, určitě vám neuniklo, že právě Čína je zemí, která se nejspíš brzy stane hlavní politickou i ekonomickou velmocí. V posledních letech se zbavuje nálepky „levné továrny“ a její ekonomika prožívá obrovský boom.
Vedle popisu základních funkcí a charakteristiky komunikace a komunikačních forem zachycuje problematiku osobnosti člověka, jeho Já v komunikačním kontextu, sociální vnímání a naslouchání.
V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století se dozvíte od nejzasvěcenějšího „guru investování“, jak se jako investor, makléř nebo investiční poradce vyhnout závažným chybám a jaké dlouhodobě úspěšné strategie při investování uplatnit.