Nejprodávanější tituly - květen 2022

Neznámá tvář Prahy - 11%
Praha je jedinečné město. A tento názor není jen obdiv místních patriotů. Území Prahy je skutečně celosvětově unikátní tím, že vznikalo v minulosti na dnech tří moří.

Neznámá tvář Prahy

Porod a budoucnost Homo sapiens - 11%
Tato kniha je o tom, proč vyslovovat otázky, které se týkají možné transformace Homo sapiens v souvislosti s tím, jak přicházíme na svět.

Porod a budoucnost Homo sapiens

Povídání o srnčí zvěři - 20%
Josef Drmota, vedoucí původního autorského kolektivu, se tentokrát pokouší představit výrazně odlehčenou formou srnčí zvěř jako společníka člověka v ekosystémech současné kulturní krajiny.

Povídání o srnčí zvěři

Principy a praktika lékařské mikrobiologie - 20%
Tato publikace usnadní studentům lékařských fakult poznání moderní diagnostiky infekčních nemocí a porozumění principům lékařské mikrobiologie.
přírodní vědy

Principy a praktika lékařské mikrobiologie

Záhadný zlatý řez - 20%
Za pomoci mnoha ilustrací tato kniha poodhaluje tajemství přírody, které se ukrývá ve zlatém řezu, jednoduchém, avšak o to záhadnějším poměru, který dokonale zobrazuje nerozpojitelné propojení částí a celku.

Záhadný zlatý řez

Měsíc známý i tajemný - 11%
Kniha známého brněnského astronoma Pavla Gabzdyla je tentokrát věnována Měsíci velmi netradičním způsobem a je určena všem pozorovatelům vesmírného dění bez rozdílu.

Měsíc známý i tajemný

Osudová přitažlivost gravitace - 6%
Osudová přitažlivost gravitace popisuje, jak byly tyto nesmírně hmotné, ale neviditelné objekty objeveny a co nám jejich existence říká o vývoji vesmíru. Knihu doplňuje množství názorných ilustrací a fotografií.

Osudová přitažlivost gravitace

Život se psem není pod psa - 11%
Zábavná a poučná kniha významného zoologa a zakladatele etologie,jež potěší milovníky psů a všechny, kteří se zajímají o chování zvířat.
přírodní vědy

Život se psem není pod psa

Geomorfologické procesy vývoje vodních toků - 11%
Publikace v přehledné formě shrnuje vývoj fluviální geomorfologie ve světové a české odborné literatuře, popisuje historický vývoj úprav toků v České republice s vazbami na Evropu.
přírodní vědy

Geomorfologické procesy vývoje vodních toků

Slunce - 11%
Publikace o Slunci vychází jako dvojník k již známé knize o Měsíci. Jejím smyslem je ukázat, že Slunce není tak nudné, jak na první pohled vypadá.

Slunce

Slunce dalekohledem - 11%
Každou vteřinu se na Slunci něco děje, a aby se zájemci o toto dění mohli na Slunce dívat, vyšla tato publikace. Zájemci o studium Slunce mají dnes vhodnou astronomickou literaturu i techniku.

Slunce dalekohledem

Základy. Knihy XI-XII - 11%
Čtvrtý a předposlední díl postupně vydávaného nejzásadnějšího díla evropské vzdělanosti. Kniha přináší opět rozsáhlé úvodní originální studie Petra Vopěnky o tématech: Roviny a přímky, Planimetrie a stereometrie, Tělesové úhly.

Základy. Knihy XI-XII

Jazyk matematiky - 6%
Devlinova kniha podává přehledný obraz současné matematiky a historického vývoje jejích nejzajímavějších oblastí, zároveň vyzdvihuje její základní rysy, jimiž je jednoduchost, čistota, přesnost a elegance.

Jazyk matematiky

Koperník a české země - 6%
Publikace přináší výbor ze studií předního českého historika vědy Zdeňka Horského (1929-1988), jež jsou výsledkem jeho mnohaletého bádání soustředěného kolem problematiky formování novověké evropské vědy a vývoje kosmologie a astronomie 15. až 17. století.

Koperník a české země

Lehkost bytí - 11%
Teoretický fyzik, laureát Nobelovy ceny, v této knize představuje nové pohledy na mnohé podivné aspekty všehomíra a ukazuje nové směry ve fundamentální fyzice a předpovídá nový zlatý věk fyziky.

Lehkost bytí

Před velkým třeskem - 6%
Clegg ve své knize sleduje, jak se proměňovaly představy lidí o vzniku vesmíru - počínaje mýty o božském stvoření až po převratnou ideu vesmíru vzniklého nepředstavitelným výbuchem "z ničeho".

Před velkým třeskem

Vývoj života – deset velkých vynálezů evoluce - 11%
Uznávaný biochemik Nick Lane skládá s využitím těch nejnovějších vědeckých poznatků ohromující mozaiku historie života.
přírodní vědy

Vývoj života – deset velkých vynálezů evoluce

Ilustrované včelařství - 0%
Ilustrované včelařství je ojedinělý průvodce světem včel. Jeho autor Yves Gustin s humorem a lehkostí (používá prvky komiksu) a zároveň realisticky popisně provází čtenáře základy teorie i praxe včelaření.

Ilustrované včelařství

Kameny od A do Z 2 - 11%
Průvodce světem nejzajímavějších krystalů, více než 200 nových lečivých kamenů. Volné pokračování knihy Kameny od A do Z.

Kameny od A do Z 2

Náš vesmír - 11%
Komplexní pohled na vesmír pro široký okruh čtenářů. Kniha je rozdělena do několika kapitol (Slunce, Země, Měsíc, Obří planety, Malá tělíska ve sluneční soustavě... až po Vesmír velkých měřítek) a mapuje na cca 300 vyobrazeních.

Náš vesmír