Nejprodávanější tituly - květen 2022

Skutečný Hawking
Ve své knize autor zkoumá, jak došlo k tomu, že Stephen Hawking je považován za jednoho z největších géniů lidstva. Hawking sice strávil svou vědeckou dráhu řešením hlubokých fyzikálních problémů, jeho proslulost však nespočívá na vědě...

Skutečný Hawking

Stručné odpovědi na velké otázky
Hawking ve své poslední publikované knize určené širokému okruhu čtenářů zkoumá řadu z největších záhad vesmíru, i potenciální problémy, kterým čelí nebo může čelit lidstvo na naší domovské planetě.

Stručné odpovědi na velké otázky

Dále než Einstein
Příběh fyziky je komplikovaný a dobrodružný. Po staletí se fyzikové noří stále hloub do tajemství přírody, vyvíjejí nové přístroje, které pomáhají některá tajemství rozluštit a jindy zas vedou k objevení nových záhad.

Dále než Einstein

Náš vesmír počátkem 21. století
Kniha volně navazuje na předchozí titul "Náš vesmír" vydaný několikrát od roku 2000.Obsahuje výběr nejnovějších zajímavých záběrů, které doplňuje odborný text obou autorů, rozšiřující všeobecně vzrůstající zájem o astronomii nejenom u odborníků.

Náš vesmír počátkem 21. století

Božská rovnice
Světoznámý astrofyzik nás tentokrát zve na pátrání po dokonalé rovnici, která by pomohla odhalit nejhlubší tajemství našeho světa a celého vesmíru.

Božská rovnice

Až do konce času
Fascinující výprava rámovaná otázkami, na které možná nikdy nenajdeme odpověď, ale které jsou o to naléhavější.

Až do konce času

Svět podle fyziky
Jim Al-Khalili mistrně osvětluje nejhlubší poznatky moderní fyziky a vysvětluje, co nám tato zásadní věda říká o vesmíru a povaze samotné reality.

Svět podle fyziky

Fyzika pro gymnázia - Mechanické kmitání a vlnění
V 6. vydání učebnice Fyzika pro gymnázia – Mechanické kmitání a vlnění je mezi elektronické učební materiály nově zařazena samostatná počítačová aplikace Testové úlohy.

Fyzika pro gymnázia - Mechanické kmitání a vlnění

Hyperprostor
Michio Kaku vykonal další dobrodružnou výpravu po hyperprostoru. Seznamuje laického čtenáře s teorií superstrun a zábavně a srozumitelně ho uvádí do problematiky vyšších dimenzích.

Hyperprostor

Fyzika pro gymnázia - Fyzika mikrosvěta
Další z řady učebnic fyziky pro gymnázia. Učebnice jsou zpracovány podle tematických celků. Lze je využít pro třídy s vyšší i nižší hodinovou dotací.

Fyzika pro gymnázia - Fyzika mikrosvěta

Pátrání po Schrödingerově kočce
Může elektron procházet současně dvěma různými štěrbinami? Kvantová fyzika a skutečnost.

Pátrání po Schrödingerově kočce

Matematický vesmír
Jak to, že náš skutečný svět lze velmi dobře popsat pomocí matematických struktur? Přední americký kosmolog švédského původu Max Tegmark, profesor na MIT, se ve své nejnovější knize zamýšlí nad samotnou podstatou reality.

Matematický vesmír

Řešené příklady z matematiky pro základní školy a osmiletá gymnázia
Publikace obsahuje rozsáhlý soubor řešených a neřešených úloh, u některých příkladů uvádí více způsobů řešení.

Řešené příklady z matematiky pro základní školy a osmiletá gymnázia

Metrická společnost
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.

Metrická společnost

Fyzika pro gymnázia - Astrofyzika

Fyzika pro gymnázia - Astrofyzika

Kvantechismus
Kvantechismus Adrzeje Dragana je knihou pro všechny, kteří byli s fyzikou na štíru, a přesto je zajímají témata jako černé díry, kvantová teleportace nebo antihmota. Díky jeho přístupnému stylu nepotřebujete roky studia ani odborné znalosti.

Kvantechismus

Sto důležitých věcí o matematice a umění, které nevíte (a ani nevíte, že je nevíte)
Matematika je nejen jedním z pilířů vědeckého bádání, ale dokáže nám osvětlit i mnoho zdánlivě všedních jevů z každodenního života.

Kniha o fyzice

Velkolepá mozaika atraktivních témat z historie fyziky a přírody od velkého třesku až po vzdálenou budoucnost ztrácející se kdesi v nekonečnu.

Kniha o fyzice

Gödel, Escher, Bach
Hlavním cílem této mimořádné knihy na pomezí metamatematiky, informatiky, filozofie a kognitivní psychologie je zkoumání, co jsou a odkud se berou základní atributy člověka - vědomí a inteligence.

Gödel, Escher, Bach