Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Nová učebnice z řady pro výuku dějepisu na středních školách pokrývá období vrcholného a pozdního středověku a raného novověku (přibližně roky 1100-1750).
Pracovní sešit se zaměřuje na rozvoj grafomotorických dovedností. Předškolní děti, jimž jsou pracovní listy určeny, se stávají spoluautory hravých a veselých obrázků.
To nejdůležitější z učiva přehledně, bez dlouhého hledání v učebnicích! Soubor tabulek obsahuje výběr z češtiny, matematiky a prvouky. Tabulky jsou určeny pro žáky 1.-3. tříd základní školy.
Tato učebnice, která studenty dovede přibližně na úroveň B2, je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro studenty, kteří si z nejrůznějších důvodů potřebují nebo chtějí oživit své znalosti.
Usnadněte si nelehký úkol, kterým je napsání bakalářské nebo diplomové práce! Vytvořit dobrou vysokoškolskou kvalifikační práci není snadné; je třeba dodržet stanovená pravidla, kterých není málo. Kniha vás přehlednou a návodnou formou provede.