Nejprodávanější tituly - květen 2022
média a komunikace

Novinářky - Linda Bartošová
(5x)

Česká mediální scéna pohledem žen, které mají zásadní vliv na její podobu Moderují zpravodajské pořady, vedou velké mediální domy, píšou o tématech, která hýbou světem. Jaké překážky musely ve své kariéře zdolávat a kde berou motivaci?

média a komunikace
Ukázky

Novinářky

299 Kč
A odkud bych asi tak byl?: Zážitky zahraničního korespondenta z Ruska - Miroslav Karas - 10%
(3x)

Rusko očima českého zahraničního reportéra.

Miroslav Karas působil v Rusku jako zahraniční reportér České televize a stal se svědkem mnoha zásadních momentů moderní ruské historie.

média a komunikace

A odkud bych asi tak byl?

399 Kč
359 Kč
Novinářem v Číně: Co jsem to proboha udělal? - Tomáš Etzler - 10%
(8x)
Když Tomáš Etzler přistál v říjnu 2006 v Pekingu, Čínu téměř neznal.
média a komunikace
Ukázky

Novinářem v Číně

449 Kč
404 Kč
Moc a nemoc televize Nova: Svědectví o lidech a jejich ambicích - Jan Vávra - 10%
Publicista a spisovatel Jan Vávra byl jedním z lidí, kteří stáli u zrodu televize Nova. Ve svých vzpomínkách se vrací k okolnostem samotnému vzniku naší první soukromé televize, líčí její zrod, počáteční potíže i fenomenální úspěch.
média a komunikace

Moc a nemoc televize Nova

247 Kč
222 Kč
Akademické svobody ve věku konformity: Jak čelit strachu z poznání - Joanna Williamsová - 10%
Tato provokativní kniha sleduje zánik akademických svobod v kontextu měnících se představ o účelu univerzity a povaze vědění a je výzvou a voláním do zbraně za sílu akademického myšlení.
média a komunikace
Ukázky

Akademické svobody ve věku konformity

365 Kč
329 Kč
Tohle není propaganda: Válka proti realitě - Peter Pomerantsev - 10%
(2x)
Žijeme ve zrychlené době plné nejrůznějších vlivů. Cílené reklamy, hackeři, internetoví boti, ISIS, Putin, trollové, Trump – ti všichni se snaží otřást naším vnímáním reality.Surreálné atmosféře, jejímž cílem je nás dezorientovat.
média a komunikace

Tohle není propaganda

298 Kč
268 Kč
Přítomnost: Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (IV.) - Martin Charvát, Jan Jirák - 10%
Studie se zabývají výkladem rozličných tematických celků, jenž se na stránkách Přítomnosti objevovaly, a mezi které patřil vztah médií a politiky, tematizace médií jako prostředku k osvětě a vzdělávání.
média a komunikace

Přítomnost

390 Kč
351 Kč
Metrická společnost: O kvantifikaci sociálna - Stefen Mau
Všudypřítomný jazyk hodnocení a bodování zásadně změnil naše vnímání hodnoty a statusu. Vzestup kvantifikace vytvořil a posílil sociální hierarchie a kvalitativní rozdíly proměnil v kvantitativní nerovnosti.
média a komunikace
Ukázky

Metrická společnost

200 Kč
Na moři, za plotem, na síti - Tereza Fousek Krobová, Tereza Krobová, Andrea Průchová Hrůzová, Jana Rosenfeldová, Lenka Vochocová, Jan Zápotocký

Digitální média a debata o migraci v Česku Jak jednají lidé v prostředí sociálních sítí, internetových fór a online diskusí? Jak se na internetu vyjadřují k významným společenským a politickým tématům? K jakým komunikačním faulům, stereotypním hodnocením a nenávistným projevům se uchylují?

média a komunikace
Ukázky

Na moři, za plotem, na síti

199 Kč
Pandemie: anatomie krize - Vojtěch Gibiš, Michal Kubal
Třicet tisíc obětí, přeplněné nemocnice, zavřené školy, sporná politická rozhodnutí. Ale také hrdinství zdravotníků a naděje na ukončení krize v podobě očkování. Další vlny koronavirové pandemie zasáhly Česko nebývale tvrdě.
média a komunikace
Ukázky

Pandemie: anatomie krize

439 Kč
O televizi: Práce z let 1956-2015 - Umberto Eco - 10%
Svazek zahrnuje autorovy práce na dané téma z let 1956–2015 – eseje, příspěvky přednesené na kongresech i novinové články.
média a komunikace

O televizi

498 Kč
448 Kč
Kdo ví, kde budu zítra - Tomáš Etzler, Jindřich Šídlo
(5x)

Tomáš Etzler (* 1963) je český novinář, který v letech 2007 až 2014 působil jako stálý zpravodaj České televize v Číně. V roce 1999 začal pracovat pro CNN jako editor zpráv a poté působil pět let jako válečný zpravodaj CNN na Haiti, v Iráku a v Afghánistánu.    

média a komunikace
Ukázky

Kdo ví, kde budu zítra

249 Kč
Základy teorie krizového managementu - Emil Antušák, Josef Vilášek
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze.
média a komunikace
Ukázky

Základy teorie krizového managementu

130 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého - Paul McGee
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace
Ukázky

Jak získat a ovlivnit téměř každého

271 Kč
Jak vzpomínáme na normalizaci: Obrazy normalizační minulosti ve filmu - Jaroslav Pinkas

Má být škola hlásnou troubou „politicky korektní paměti“? Jakou paměť má reprodukovat? A má vůbec nějakou reprodukovat? Jaká by měla být její pozice ve stále intenzivnějších kulturních válkách?

média a komunikace
Ukázky

Jak vzpomínáme na normalizaci

210 Kč
Jak neztratit rozum v nerozumné době: O falešných představách, iluzích a předsudcích - Petr Nutil - 10%
(1x)
Autor odhaluje falešné představy a předsudky, které máme o světě, druhých lidech i sobě samých, a představuje nástroje, s nimiž se můžete vlastní iracionalitě postavit.
média a komunikace

Jak neztratit rozum v nerozumné době

299 Kč
269 Kč
Kritické myšlení: Dovednost (nejen) pro 21. století - Jan Gazda, Václav Liška, Bořivoj Marek
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením. Kritické myšlení je jednou z nejpotřebnějších dovedností pro 21. století, ale zároveň je jednou z dovedností, která ve výuce na všech stupních škol nejvíce chybí.
média a komunikace
Ukázky

Kritické myšlení

69 Kč
Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová,  kol.
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství.
média a komunikace
Ukázky

Zpravodajství v médiích

110 Kč
Čtvrtá revoluce: Jak infosféra mění tvář lidské reality - Luciano Floridi - 10%
Vývoj informačních a komunikačních technologií (ICT) radikálně proměňuje nejen to, jak rozumíme světu a jak vzájemně komunikujeme, ale také způsob, jakým se díváme sami na sebe a jak chápeme svou vlastní povahu, existenci a odpovědnost.
média a komunikace

Čtvrtá revoluce

320 Kč
288 Kč
Manuál copywritingu: Jak se přes víkend naučit psát pro reklamu a marketing - Vojtěch Untermüller - 10%
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
média a komunikace

Manuál copywritingu

299 Kč
269 Kč
Zobrazuji 1 - 20 z 31 položek
1 2 > >>