Nejprodávanější Kniha nebo Omalovánka - květen 2022
ekonomie

Základy statistiky - 11%
Publikace Základy statistiky přináší elementární poznatky z teorie statistiky a objasňuje podstatu statistického zpracování dat a tuto exaktní vědu přibližuje jako velmi praktickou disciplínu.
ekonomie

Základy statistiky

332 Kč
295 Kč
101 rad pro úspěšný prodej - 11%
101 rad pro úspěšný prodej přináší základní pravidla, jak účinněji, etičtěji a častěji přesvědčit zákazníka.
ekonomie

101 rad pro úspěšný prodej

179 Kč
159 Kč
Copywriting - 11%
Začínáte s copywritingem? Staňte se mistry reklamních textů!
ekonomie

Copywriting

449 Kč
399 Kč
Obecná teorie zaměstnanosti, úroku a peněz - 11%
(1x)
Obecná teorie zaměstnanosti, úroku a peněz je klíčové dílo světové ekonomie, které významně ovlivnilo chod celého 20. století.
ekonomie

Obecná teorie zaměstnanosti, úroku a peněz

495 Kč
440 Kč
V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených) - 11%
Jak porozumět kolegům, šéfům i podřízeným. Thomas Erikson, autor bestselleru V obklíčení idiotů se tentokrát zaměřil na místo, kde trávíme třetinu dne. Málokde je taková příležitost ke konfliktům, nedorozuměním, podrazům a intrikám, ale taky k přá
ekonomie

V obklíčení blbých šéfů (i blbých podřízených)

359 Kč
319 Kč
Manuál copywritingu - 11%
Chcete se naučit psát texty, které přesvědčují, prodávají – a vydělávají?
ekonomie

Manuál copywritingu

224 Kč
199 Kč
Velká čínská kapitalistická revoluce - 11%
Kniha popisuje mimořádnou a v mnoha ohledech nečekanou cestu, kterou Čína za posledních třicet let ušla v přeměně z uzavřené socialistické zemědělské ekonomiky k neuvěřitelně silné celosvětové velmoci.
ekonomie

Velká čínská kapitalistická revoluce

350 Kč
311 Kč
Marketing - Základy marketingu 2. díl - 11%
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
ekonomie

Marketing - Základy marketingu 2. díl

234 Kč
208 Kč
Monetární ekonomie v období krize a konvergence - 11%
Monografie významných českých autorů pokrývá stěžejní otázky vnější rovnováhy v malé otevřené ekonomice, dynamiku měnových kursů v krátkém a dlouhém období a hlavní vývojové fáze měnové politiky v České republice za období 1993–2017.
ekonomie

Monetární ekonomie v období krize a konvergence

359 Kč
319 Kč
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - 11%
Odhalte tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech "otce reklamy" Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti.
ekonomie
Ukázky

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

314 Kč
279 Kč
Zobrazuji 31 - 40 z 61 položek
<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>