Nejprodávanější e-knihy - srpen 2022
ekonomie

Moderní metody řízení nákladů: Jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Šárka Papadaki, Boris Popesko
Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů.
ekonomie
Ukázky

Moderní metody řízení nákladů

314 Kč
Projektové řízení pro projektové manažery: Průvodce projektovým řízením pomocí případových studií - Kateřina Hrazdilová - Bočková, Radka Vaníčková
Cílem předkládané publikace je nabídnout studentům vysokých škol ekonomických oborů a MBA studijních programů, ale i začínajícím projektovým manažerům a projektovým koordinátorům v praxi, metodickou pomůcku tzv. průvodce projektovým řízením.
ekonomie
Ukázky

Projektové řízení pro projektové manažery

199 Kč
Finanční analýza – 5. aktualizované vydání: metody, ukazatele, využití v praxi - Petra Růčková
Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy - rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow — při zpracovávání finanční analýzy. Osvojte si metody výborně využitelné v podnikatelské praxi. Součástí je komplexní příklad.
ekonomie
Ukázky

Finanční analýza – 5. aktualizované vydání

254 Kč
Podniková architektura - Alena Buchalcevová, Libor Gála, Jaroslav Jandoš
Podniková architektura napomáhá manažerům podniků v efektivním a pružném rozhodování o změnách v podniku tak, aby podnik v současném globálním konkurenčním prostředí byl schopen dlouhodobé existence.
ekonomie
Ukázky

Podniková architektura

300 Kč
Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování: 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jiří Fotr, Jiří Hnilica
Moderní nástroje, jež lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika a rozšířen
ekonomie
Ukázky

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování

339 Kč
Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka - Jitka Vysekalová,  kol.
Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. Ojedinělá publikace s mnoha příklady pozitivních i negativních emocí v marketingu.
ekonomie
Ukázky

Emoce v marketingu

421 Kč
Public relations: Dějiny – teorie – praxe - Ladislav Kopecký
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje.
ekonomie
Ukázky

Public relations

322 Kč
Ekonomie dobra a zla: Po stopách lidského tázání od Gilgameše po finanční krizi - Tomáš Sedláček
(18x)
Oxfordské rozšířené vydání s předmluvou Václava Havla. Debut Tomáše Sedláčka přeložený již do 14 jazyků. Ekonomická kniha roku - 1. místo na Mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu (Wirtschaftsbuchpreis).
ekonomie
Ukázky

Ekonomie dobra a zla

198 Kč
Krizová komunikace s médii - Vojtěch Bednář
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace.
ekonomie
Ukázky

Krizová komunikace s médii

246 Kč
Manažerské účetnictví a controlling - Jaromír Lazar
(1x)
Kniha vznikla na základě mnohaletých zkušeností autora získaných při řešení mnoha ekonomických problémů v podnikové praxi a z výuky vnitropodnikového a manažerského účetnictví a controllingu.
ekonomie
Ukázky

Manažerské účetnictví a controlling

314 Kč
Zobrazuji 21 - 30 z 35 položek
<< < 1 2 3 4 > >>