Ke stažení

Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka

Nakladatel:  Grada 2014
Ihned
421 Kč

Anotace

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Emoce v marketingu
Autor:
Vysekalová, Jitka a kol.
Nakladatel:
Grada
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 296 stran, bez zabezpečení DRM, 22,7 MB ePUB ePUB, 39,6 MB Mobi Mobi, 17,0 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2014