Ivan Nový, Jörg Petzold - (NE)spokojený ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!: Jak získat zákazníka špičkovými službami

Nakladatel: Grada 2006
Ihned
186 Kč

Anotace

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Autor:
Nový, Ivan a Petzold, Jörg
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
186 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 160 stran, bez zabezpečení DRM, 1,6 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2006