Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - Reklama
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Reklama: Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Nakladatel:  Grada 2010
Reklama

Reklama

254 Kč
Ihned
254 Kč
Ihned
229 Kč

Anotace

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Reklama
Autor:
Vysekalová, Jitka a Mikeš, Jiří
Nakladatel:
Grada
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 208 stran, bez zabezpečení DRM, 2,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2010