Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová - Reklama

Reklama: Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Nakladatel: Grada 2018
Rozebráno
269 Kč
pohlídat
Reklama

Reklama

250 Kč
Rozebráno
250 Kč
pohlídat

Anotace

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Reklama
Autor:
Mikeš, Jiří a Vysekalová, Jitka
Nakladatel:
Grada
Edice:
Manažer
EAN:
9788024758657
ISBN:
978-80-247-5865-7
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 232 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2018 (4. vydání)