První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy.
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Práce učitele je nádherná, protože lidský potenciál je nekonečný, ale ne všichni jej umí využít.
Když jim v tom pomůžete, budou si vaši práci cenit nadevše.
Kniha uznávaná a přijímaná jak studenty, tak profesionály, návrháři i veřejností. "101 věcí..." objasňuje některé matoucí aspekty tohoto oboru prostřednictvím nevšedních pohledů a ilustrací.
Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti.
Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky nebo zkušeného personalistu.
Uznávaný autor vtipně a s velkou znalostí věci vrhá světlo na ty největší a nejčastější hříchy manažerů, kterých se při každodenní práci zas a znovu dopouštějí, a především konkrétně ukazuje, že to jde i jinak.
Umět přesvědčivě prezentovat a komunikovat je dnes silnou konkurenční výhodou každého, kdo prezentuje své představy, plány, projekty, výsledky, produkty či myšlenky.
Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také?
Publikace je určena zejména vedoucím pracovníkům, ale ocení ji všichni ti, kteří chtějí úspěšněji zvládat komunikaci a jednání s jinými lidmi. Čtivý text doplňují fotografie zachycující jednotlivé typy.
Jedinečná kniha, která aplikuje elitní sportovní psychologii do pracovního i soukromého života, je určena všem, kteří chtějí i ve stresu a pod tlakem podávat trvale vysoký výkon. Podstatou je získání psychické odolnosti.
Personální manažeři, specialisté a výkonní manažeři riskují bez této příručky neúspěch svých firem! Poprvé na českém trhu vychází kniha známého a oblíbeného autora v oblasti personálního managementu, Davea Ulricha. Jde o jeho klíčové dílo.