Miroslav Karlíček, kol. - Základy marketingu
Skladem

Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání

Nakladatel: Grada 2018
Skladem
-10%
298 Kč
268 Kč

Anotace

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Základy marketingu
Autor:
Karlíček, Miroslav a kol.
Nakladatel:
Grada
Edice:
Manažer
EAN:
9788024758695
ISBN:
978-80-247-5869-5
Popis:
1× kniha, brožovaná, 288 stran, česky
Rozměry:
16,5 × 24,1 cm
Rok vydání:
2018 (2. přepracované vydání)