Miroslav Karlíček, kol. - Základy marketingu

Základy marketingu

Nakladatel: Grada 2013
Není v prodeji
253 Kč
pohlídat

Anotace

První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Základy marketingu
Autor:
Karlíček, Miroslav a kol.
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
253 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 256 stran, bez zabezpečení DRM, 13,3 MB ePUB ePUB, 23,2 MB Mobi Mobi, česky
Rok vydání:
2013