Doručení po ČR zdarma Ke stažení

Strategický marketing: Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

Nakladatel:  Grada 2013
Ihned
421 Kč

Anotace

Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ. Srozumitelně vysvětluje jednotlivé etapy strategického řídícího procesu, tedy situační analýzu včetně predikce budoucího vývoje, plánování,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Strategický marketing
Autor:
Jakubíková, Dagmar
Nakladatel:
Grada
EAN:
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 368 stran, bez zabezpečení DRM, 6,7 MB ePUB ePUB, 16,2 MB Mobi Mobi, 4,9 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2013