Kevin Lane Keller, Philip Kotler - Marketing management
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Marketing management: 14. vydání

Nakladatel: Grada 2013
Ihned
1 947 Kč

Anotace

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.
Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing management
Autor:
Keller, Kevin Lane a Kotler, Philip
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
1 947 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 816 stran, bez zabezpečení DRM, 12,0 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2013