Kevin Lane Keller, Philip Kotler - Marketing management
Doručení po ČR zdarma Skladem

Marketing management

Nakladatel:  Grada 2013
Skladem
-10%
2 290 Kč
2 061 Kč

Anotace

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.
Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Marketing management
Autor:
Keller, Kevin Lane a Kotler, Philip
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024741505
ISBN:
978-80-247-4150-5
Popis:
1× kniha, brožovaná, 816 stran, česky
Rozměry:
21 × 28 cm
Rok vydání:
2013 (14. vydání)