Philip Kotler - 10 smrtelných ...

10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat

Nakladatel: Grada 2005
Rozebráno
232 Kč
pohlídat

Anotace

Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Bibliografické údaje

Název:
10 smrtelných marketingových hříchů
Autor:
Kotler, Philip
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024709697
ISBN:
80-247-0969-4
Doporučená prodejní cena:
249 Kč
Originál:
Ten Deadly Marketing Sins - Signs and Solutions
Překlad:
Adamík, Jiří a Malý, Josef
Popis:
1× kniha, vázaná, 140 stran, česky
Rozměry:
17 × 24 cm
Rok vydání:
2005 (1. vydání)