Philip Kotler, Fernando Trias de Bes - Inovativní marketing

Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků

Nakladatel:  Grada 2005
Rozebráno
-7%
375 Kč
349 Kč
pohlídat

Anotace

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Inovativní marketing
Autor:
Kotler, Philip a Trias de Bes, Fernando
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024709215
ISBN:
80-247-0921-X
Originál:
Lateral Marketing - New Techniques for Finding Breakthrough Ideas
Překlad:
Adamík, Jiří a Malý, Josef
Popis:
1× kniha, vázaná, 200 stran, česky
Rozměry:
17 × 24 cm
Rok vydání:
2005 (1. vydání)