Skladem

Marketing

Nakladatel:  Grada 2008
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
-7%
999 Kč
929 Kč

Anotace

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Marketing
Autor:
Armstrong, Gary a Kotler, Philip
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024705132
ISBN:
80-247-0513-3
Originál:
Marketing: An Introduction, 6th Edition
Překlad:
kolektiv
Popis:
1× kniha, vázaná, 856 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2008 (1. vydání)