Ke stažení

Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Nakladatel: Grada 2012
Ihned
314 Kč

Anotace

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing v cestovním ruchu
Autor:
Jakubíková, Dagmar
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
314 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 320 stran, bez zabezpečení DRM, 6,1 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2012