Ke stažení

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy

Nakladatel: Grada 2017
Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

416 Kč
Ihned
416 Kč
Ihned
297 Kč

Anotace

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový výzkum
Autor:
Tahal, Radek a kolektiv
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
297 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 264 stran, bez zabezpečení DRM, 19,6 MB ePUB ePUB, 28,4 MB Mobi Mobi, 5,8 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2017