Radek Tahal, kolektiv - Marketingový výzkum
Skladem

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy, 2. vydání

Nakladatel: Grada 2022
Skladem
440 Kč
Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

161 Kč
Do 6 dní
161 Kč

Anotace

Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací pi zadávání výzkumných projekt, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový výzkum
Autor:
Tahal, Radek a kolektiv
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027135356
ISBN:
978-80-271-3535-6
Doporučená prodejní cena:
489 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 296 stran, česky
Rozměry:
17,8 × 24,5 cm
Rok vydání:
2022 (2. vydání)