Ke stažení

Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy, 2. vydání

Nakladatel: Grada 2022
Ihned
416 Kč
Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

297 Kč
Ihned
297 Kč

Anotace

Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací pi zadávání výzkumných projekt, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový výzkum
Autor:
Tahal, Radek a kolektiv
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
416 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 296 stran, bez zabezpečení DRM, 6,4 MB ePUB ePUB, 13,2 MB Mobi Mobi, 4,7 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2022 (2. vydání)