Dagmar Jakubíková - Marketing v ...

Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci

Nakladatel: Grada 2012
Rozebráno
332 Kč
pohlídat

Anotace

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing v cestovním ruchu
Autor:
Jakubíková, Dagmar
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024742090
ISBN:
978-80-247-4209-0
Doporučená prodejní cena:
369 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 320 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2012 (2. vydání)