Ke stažení

Public relations jako ovlivňování mínění: Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat - 3., rozšířené vydání

Nakladatel: Grada 2012
Ihned
253 Kč

Anotace

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami....
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Public relations jako ovlivňování mínění
Autor:
Ftorek, Jozef
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
253 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 224 stran, bez zabezpečení DRM, 13,9 MB ePUB ePUB, 19,0 MB Mobi Mobi, 2,0 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2012