Jozef Ftorek - Public ...

Public relations jako ovlivňování mínění: Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 2., rozšířené vydán

Nakladatel: Grada 2009
Rozebráno
250 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ale i jako dovednost ovlivňování mínění a vytváření souhlasu. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha sférách společenského života, zejména...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Public relations jako ovlivňování mínění
Autor:
Ftorek, Jozef
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024726786
ISBN:
978-80-247-2678-6
Doporučená prodejní cena:
269 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 200 stran, česky
Rozměry:
16,5 × 24 cm
Rok vydání:
2009 (2. vydání)