Chystá se

Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání

Nakladatel:  Grada 2018
Připravujeme
253 Kč
pohlídat

Anotace

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Základy marketingu
Autor:
Karlíček, Miroslav a kol.
Nakladatel:
Grada
EAN:
27109548, 27109555
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 290 stran, česky
Rok vydání:
2018 (2. vydání)