Ke stažení

Základy marketingu: 2., přepracované a rozšířené vydání

Nakladatel: Grada 2018
Ihned
305 Kč

Anotace

První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nové trendy a příklady z praxe.

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Základy marketingu
Autor:
Karlíček, Miroslav a kol.
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
305 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 290 stran, bez zabezpečení DRM, 12,0 MB ePUB ePUB, 7,6 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2018 (2. vydání)