Ke stažení

Psychologie reklamy: 4., rozšířené a aktualizované vydání

Nakladatel:  Grada 2012
Ihned
390 Kč

Anotace

Další vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Psychologie reklamy
Autor:
Vysekalová, Jitka
Nakladatel:
Grada
EAN:
24778327, 24778334
ISBN:
Popis:
Elektronická kniha, 328 stran, bez zabezpečení DRM, 6,8 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2012