Ke stažení

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Nakladatel: Grada 2012
Ihned
161 Kč

Anotace

Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Slovník politického managementu a volebního marketingu
Autor:
Kubáček, Jan
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
161 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 104 stran, bez zabezpečení DRM, 9,2 MB ePUB ePUB, 4,2 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2012