Jan Kubáček - Slovník ...

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Nakladatel: Grada 2012
Rozebráno
170 Kč
pohlídat

Anotace

Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Slovník politického managementu a volebního marketingu
Autor:
Kubáček, Jan
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024740133
ISBN:
978-80-247-4013-3
Doporučená prodejní cena:
189 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 104 stran, česky
Rozměry:
14,4 × 20,7 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)