Nejprodávanější e-knihy v roce 2022

Prolomený kód života
Když se Jennifer Doudnaová v šesté třídě jednou vrátila ze školy, našla na posteli ohmatanou paperbackovou knížku s názvem Dvoušroubovice, kterou jí tam táta nechal. Odložila ji stranou v domnění, že je to nějaká detektivka.

Prolomený kód života

Životní příběh Jana Mikoláška

Říkali mu „zázračný lékař“ nebo také „lidový léčitel“. Pro novináře to byl „šarlatán“ a pro komunisty „zloděj a podvodník“.

Životní příběh Jana Mikoláška

Skutečný Hawking
Ve své knize autor zkoumá, jak došlo k tomu, že Stephen Hawking je považován za jednoho z největších géniů lidstva. Hawking sice strávil svou vědeckou dráhu řešením hlubokých fyzikálních problémů, jeho proslulost však nespočívá na vědě...

Skutečný Hawking

Konstruktéři raketového věku

Sto let strhujícího souboje v dobývání vesmíru! Karel Pacner, který je českou "jedničkou" v popularizaci kosmonautiky, přináší v nejnovější rozsáhlé publikaci fakta o tajném souboji vědy a techniky dvou světových velmoci o dobytí vesmíru, ve kterém se startem Gagarina měli navrch Sověti, ale s dobytím Měsíce zvítězili Američané.

Konstruktéři raketového věku

Tim Cook
Timothy Donald Cook, známý spíše jako Tim Cook, je v současné době generálním ředitelem nejhodnotnější a nejinovativnější společnosti světa, Apple. Jeho začátky přitom nebyly vůbec snadné.

Tim Cook

Ohlížím se zpět
Profesor Arnold Jirásek (1887–1960) vstoupil do širšího povědomí jako lékař, který operoval smrtelně zraněného Jana Opletala, byl však především zakladatelskou osobností naší neurochirurgie a jednou z nejvýraznějších postav české medicíny.

Ohlížím se zpět

Einstein - Kvantové salto
Neklidná inteligence Alberta Einsteina ho přivedla k přemýšlení o nejzásadnějších tématech, které vesmír nabízí, jako jsou světlo, čas, hmotnost, energie a další.

Einstein - Kvantové salto

Biografický slovník obětí nacistické perzekuce z řad vědecké obce v českých zemích 1939-1945.
První svazek obsahuje biografické medailony 71 významných vědeckých osobností, které zemřely v důsledku nacistického běsnění v letech 1939–1945. Každý medailon je doplněn podrobným výčtem archivních pramenů a bibliografickým soupisem.

Pasteur - Mikrobiální revoluce
Louis Pasteur je považován za otce klinické mikrobiologie a imunologie. Objevil vakcíny proti vzteklině a sněti slezinné. Životopisný komiks popisuje Pasteurovy počátky jako studenta, jeho další studia i jeho obavy. Zachycené jsou také chemické experimenty, které pak vědce vedly k rozvoji jeho teorií a lékařských objevů na nich založených.

Pasteur - Mikrobiální revoluce