Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Zvuková učebnice, s jejíž pomocí je možné se bez velké námahy naučit slovům, slovním spojením a větám, které se v každodenním styku s rusky mluvícími cizinci nejčastěji používají.
Tato učebnice, která studenty dovede přibližně na úroveň B2, je určena jak pro úplné začátečníky, tak i pro studenty, kteří si z nejrůznějších důvodů potřebují nebo chtějí oživit své znalosti.
Knížka, která se Vám dostala do ruky, není klasickou učebnicí. Je spíš cvičebnicí, jež vám umožní snadno zvládnout a efektivně procvičit základní anglickou gramatiku tím, že se jí učíte přímo ve frázích.
Chcete se běžně domluvit anglicky? Zdokonalte se díky této e-knize. Zopakujte si minulý čas, naučte se pravidelná a nepravidelná slovesa a procvičte si 3 základní jednoduché časy v angličtině. Víc na cestování a běžnou komunikaci nepotřebujete.
Příručka obsahuje 18 kapitol, které pokrývají všechny základní tematické okruhy z oblasti běžného styku s cizinci, ať už turistického, společenského nebo obchodního. Učebnice je určena studentům v kurzech a na školách, ale i samoukům.
Konverzační příručka je určena středně pokročilým studentům úrovně B2, ale inspiraci, užitečné fráze, slovní zásobu i gramatiku v ní mohou nalézt i studenti pokročilí nebo a úplní začátečníci.