Hudební nauka Klíček 1 - pracovní učebnice hudební teorie 1. díl.
Tato celobarevná hudební publikace pro ZUŠ a ZŠ je výjimečná svojí unikátní koncepcí.
Učebnice irácké hovorové arabštiny reflektuje současné reálie Iráku. Tuto konverzační příručku mohou použít i ti, kdož se chtějí domluvit v oblasti Zálivu (Kuvajt, Katar, Spojené arabské emiráty, Saúdská Arábie).
Učebnice nabízí ucelený přehled české mluvnice, kterou žák v české škole zvládne během 1. a 3. ročníku běžné ZŠ. Je pokračováním úspěšných metodik Dítě-cizinec v mateřské škole a Nový žák-cizinec v mé třídě.
Příručka osvětluje, co se zvukově děje s čínskými slovy, když vstupují do reality souvislé řeči. Materiál je určen zejména studentům druhého semestru sinologických oborů, jakož i dalším hlubším zájemcům o mluvenou čínštinu.
Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřením na sociologii a média. Učebnice se zabývá dvěma okruhy občanského a společenskovědního základu, a to problematikou sociologie a dále médii a jejich vlivu na člověka.
Publikace je určená pro studenty nelékařských studijních programů prvního a druhého stupně studijního programu ošetřovatelství, urgentní zdravotní péče a fyzioterapie.
Tato zábavná vzdělávací hra s počty je založena na principu domina. Děti si procvičí nejen matematické dovednosti, ale také logické a strategické myšlení.
Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji matematických schopností a prevenci potíží v matematice po zahájení školní docházky, zároveň rozvíjí matematické nadání, přemýšlení.
Publikace Prosociální činnosti v předškolním vzdělávání hledá cesty k tomu, jak pomoci dětem ke schopnosti prosociálního jednání, jak je učit být lidmi v plnohodnotném slova smyslu.
Pracovní sešit určený pro práci s dětmi. Napomáhá rozvíjet sluchové vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov.
Pro mateřské školy a první ročník školy základní.
Nová monografie Uvádění začínajících učitelů do praxe mateřských škol cílí na problematiku podpory začínajících učitelů mateřských škol. Právě tomuto tématu nebyl věnovaný žádný výzkum.
Sbírka navazuje na dvoudílnou učebnici Fyzika pro střední školy (autoři: Lepil, Bednařík, Hýblová), která je určena pro školy s menším počtem vyučovacích hodin fyziky.