Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání.
Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového.
Svými 15 000 slovíčky rozdělenými do 150 témat, významy slov, slovními spojeními, vazbami a idiomatickými frázemi vám tato nová příručka pomůže: systematicky rozšířit slovní zásobu, cíleně se připravit na určitá témata či každodenní situace aj.
Tato publikace vás provede všemi písmeny ruské abecedy a naučí vás je psát a číst jak tiskacím, tak psacím písmem. Získáte tak prakticky použitelný základ pro vycestování, studium, ... Budete moci vyplnit formulář například na hranicích nebo v hotelu
Kniha vychází s textem francouzského originálu a s paralelním českým překladem, jehož autorem je Jaroslav Bránský. První české samostatné knižní vydání je připomenutím stého vydání Apollinairovy básnické prvotiny roku 1811.
320 stran
2 600 vět a frází, 1 600 slovíček v tématech
6 000 hesel ve slovníku
Doporučení a upozornění
Přepis výslovnosti všech frází
21 stran gramatiky
10 stran praktických informací o zemi
Publikace o zpracování černobílé fotografie. Jedná se o kompaktní tvůrčí učebnici, ve které jsou uvedena základní historická data, nejznámější autoři, rozdělení a popisy přístrojů, druhů fotografie, materiálů a různých fotografických technik.