Mysleli jste si, že největší nebezpečí mají klíčníci za sebou? Podaří se vrátit čas do legendárního zámku? Třetí díl nejúspěšnější ruské fantasy posledních let.
Nebezpečí číhá nejen na dalekých cestách, ale i tam, kde by ho nejméně čekali. Příběh této knihy byl inspirován dobrodružstvím skupiny přátel odehraným v rámci hry Dračí doupě.
Aloysius „Al“ MacBharrais má zvláštní talent. Je pečetníkem: pomocí magických inkoustů dokáže sesílat zaklínadla zvaná Pečeti, kterými chrání náš svět před vpády bytostí odjinud a vymáhá úmluvy s veškerými známými božstvy.
Nad londýnským Institutem se smráká. Mortmain připravuje útok na Lovce stínů: chce je zničit pomocí Pekelných strojů. Na dokončení svého plánu potřebuje už jen jedno: Tessu Grayovou...
V magickém viktoriánském Londýně našla Tessa útočiště u Lovců stínů jen nakrátko. S pomocí přitažlivého samotáře Willa a oddaného Jema totiž zjišťuje, že Magistrova válka proti nim je velmi osobní.
Již podruhé se setkáváme s našimi hrdiny z knihy Nový svět. Již se nejedná o malé skupinky přeživších lidí na českých a moravských hradech, ale o rodící se společenství, které se rozhodlo obnovit České království v jeho historických hranicích.
K.O. první ranou. Saitama se stal až příliš silným, a i ty nejstrašlivější příšery poráží jediným úderem. Začíná legenda o nejsilnějším hrdinovi v těle obyčejného chlápka.
Představte si, že se omylem ocitnete na neznámé planetě s jediným ostrovem, kde se dějí zvláštní věci. Utíká vám čaj z bucláčku, kolem vás létají skleněná vejce, v moři plavou ryby s kovovými šupinami a vodopád teče obráceně.