Nejprodávanější tituly v roce 2022
média a komunikace

Jak novináři manipulují: Stanice CBS očima svého reportéra - Bernard Goldberg - 10%
(2x)
Kniha amerického reportéra, nositele sedmi prestižních ocenění EMMY.
média a komunikace

Jak novináři manipulují

299 Kč
269 Kč
Vyváženost ve vysílání - Jan Křeček, Jan Miessler, Vlastimil Nečas, Ivan Vodochodský
Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu jednostranně zvýhodňována žádná politická strana.
média a komunikace
Ukázky

Vyváženost ve vysílání

254 Kč
Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích - Carlos Gil
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují?
média a komunikace
Ukázky

Konec marketingu

297 Kč
Esej Nové besedy - Čemu věřit - Dan Faltýnek, Tomáš Feřtek, Miroslav Marcelli, Stanislav Mikeš, Miroslav Petříček, Andrea Slováková, Marie Větrovcová, Zbyněk Vybíral - 10%
Esej Nové besedy nabízí hlubší zamyšlení a originální náhled na klíčové otázky, které nese život v současné společnosti. Významní a cenění autoři nahlíží na téma z pohledu různých vědních oborů. Čemu věřit?
média a komunikace

Esej Nové besedy - Čemu věřit

200 Kč
180 Kč
Komunikace s nemocným: sdělování nepříznivých informací - Mária Andrášiová, Aleš Bednařík - 10%
Komunikace mezi lékařem a pacientem patří mezi základní zdroje důvěry pro vztah nemocný – lékař.
média a komunikace

Komunikace s nemocným

399 Kč
359 Kč
Žurnalistická profese 2.0 - Jan Jirků
Monografie Žurnalistická profese 2.0 se zabývá aktuálními vývojovými trendy v médiích i žurnalistice a procesy, jako jsou medializace internetu a internetizace masových médií nebo mediální konvergence a hybridizace.
média a komunikace
Ukázky

Žurnalistická profese 2.0

120 Kč
Digital Humanities - Anne Burdicková, Johanna Druckerová, Peter Lunenfeld, Todd Presner, Jeffrey Schnapp - 10%
Kniha podává zevrubnou zprávu o způsobech poznávání a produkci vědění v současných humanitních vědách.
média a komunikace

Digital Humanities

265 Kč
239 Kč
Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 - Martin Charvát, Jan Jirák - 10%
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
média a komunikace

Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938

230 Kč
207 Kč
Šok! Hrůza! Média! -  kolektiv autorů
Média dnes doslova hýbou společností. Víte, jak se v nich orientovat? Kdo vlastní české sdělovací prostředky a jak se to odráží v jejich obsahu? Tušíte, co se odehrává v novinářském světě a kdo, jak a proč pro vás zprávy tvoří?
média a komunikace
Ukázky

Šok! Hrůza! Média!

209 Kč
Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský - 10%
Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají.
média a komunikace

Média a politika v digitálním světě

299 Kč
269 Kč
Zobrazuji 71 - 80 z 93 položek
<< < 1 .. 6 7 8 9 10 > >>