Kniha o vývoji lidské mysli, o příčinách uvažování a jednání v různých situacích, a zároveň kniha praktická. Obsahuje rady, jak efektivněji myslet i pracovat, jak lépe porozumět svému myšlení i světu kolem nás.
Mnoho poplatníků z řad fyzických osob se běžně setkává s nemovitými věcmi jako kupující, prodávající, pronajímatel, ubytovatel, podnikatel, běžně se nemovité věci darují či jsou předmětem dědického řízení.
Autoři popisují důvod ekonomického úpadku a nemocné společnosti: je to víra, že na bohatství, štěstí a zdraví máme nárok bez vlastní zásluhy a že náš život může lépe řídit někdo jiný než my sami.
V knize se seznámíte s moderními pístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenní firm a konkurenním prostedí, vetn tvorby pidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence).
Vzpomínáte na dobu, kdy hudební průmysl krachoval? Na přelomu tisíciletí klesaly prodeje CD nosičů o miliardu dolarů ročně, hudba se sdílela z pirátských stránek a situaci nezachránil ani iTunes. Velké hudební společnosti byly v krizi.